1 | Özgen, N. ve Kahyaoğlu, M. (Der). (2019). Sürdürülebilir Kalkınma. Ankara: Pegem Akademi |
2 | Yılmaz. T., Sarpkaya, R. (2023). Eğitim ekonomisi eleştirel bir yaklaşım. Anı Yayıncılık |
3 | Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanlığı Strateji ve Bütçe Başkanlığı. Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları ve Göstergeleri |
4 | Tan, M. (1994). Toplumsal değişim ve eğitim: Kadın bakış açısından. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 27(1), 83-96. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000438 |
5 | Ferreira, F.H.G. & Gignoux, J. (2010). Eğitimde Fırsat Eşitsizliği: Türkiye Örneği. Türkiye Cumhuriyeti Devlet Planlama Teşkilatı ve Dünya Bankası Refah ve Sosyal Politika Analitik Çalışma Programı Çalışma Raporu Sayı: 4 |
6 | Tan, M.G. Eğitimde Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Haritalama ve İzleme Çalışması Geniş Özet. https://ceidizler.ceid.org.tr/dosya/Egitim-Toplumsal-Cinsiyet-Esitligi.pdf |