| 1 | Karşılaştırmalı eğitimin tanımı ve kapsamı | 1) Erdoğan, İ. (2015). Karşılaştırmalı eğitim sistemleri. İstanbul: Sümer Kitabevi. 2) Vaiz, O. (2022). Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri. Osman Vaiz (E.) Ankara: Eğiten Kitap. |
| 2 | Karşılaştırmalı eğitimin tarihsel gelişimi | 1) Erdoğan, İ. (2015). Karşılaştırmalı eğitim sistemleri. İstanbul: Sümer Kitabevi. 2) Vaiz, O. (2022). Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri. Osman Vaiz (E.) Ankara: Eğiten Kitap. |
| 3 | Karşılaştırmalı eğitimde yöntem ve araştırma | 1) Erdoğan, İ. (2015). Karşılaştırmalı eğitim sistemleri. İstanbul: Sümer Kitabevi. 2) Vaiz, O. (2022). Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri. Osman Vaiz (E.) Ankara: Eğiten Kitap. |
| 4 | Karşılaştırmalı eğitimde yöntem ve aras¸tırma | 1) Erdoğan, İ. (2015). Karşılaştırmalı eğitim sistemleri. İstanbul: Sümer Kitabevi. 2) Vaiz, O. (2022). Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri. Osman Vaiz (E.) Ankara: Eğiten Kitap. |
| 5 | Türk Eğitim Sistemi | Sarpkaya, R. (Ed.) (2010). Türk Eğitim Sistemi ve Okul yönetimi. Ankara: Anı Yayıncılık. Milli Eğitim Temel Kanunu. Kanun no: 1739. Kabul tarihi: 14.6.1973. Resmi Gazete: 24.6.1973/14574. |
| 6 | İzlanda, Norveç, İsviçre (Gelişmişlik Endeksi İlk 3 Ülke) ile Orta Afrika Cumhuriyeti, Somali, Güney Sudan (Gelişmişlik Endeksi Son 3 Ülke) ve Türkiye'de Okul Öncesi Eğitim Sistemi | 1) Erdoğan, İ. (2015). Karşılaştırmalı eğitim sistemleri. İstanbul: Sümer Kitabevi. 2) Balcı, A. 2009). Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri. Ali Balcı (Ed.). Ankara: A Pegem Akademi. |
| 7 | İzlanda, Norveç, İsviçre (Gelişmişlik Endeksi İlk 3 Ülke) ile Orta Afrika Cumhuriyeti, Somali, Güney Sudan (Gelişmişlik Endeksi Son 3 Ülke) ve Türkiye'de İlkokul Eğitim Sistemi | Erginer, A. (2009). Avrupa birliği eğitim sistemleri: Türk Eğitim Sistemiyle karşılaştırmalar. Ankara: Pegem Akademi. Bakioğlu, A. (2013). Karşılaştırmalı Eğitim Yönetimi: Pisa’da başarılı ülkelerin eğitim sistemleri. Ankara: Nobel Yayıncılık. |
| 8 | İzlanda, Norveç, İsviçre (Gelişmişlik Endeksi İlk 3 Ülke) ile Orta Afrika Cumhuriyeti, Somali, Güney Sudan (Gelişmişlik Endeksi Son 3 Ülke) ve Türkiye'de Ortaokul Eğitim Sistemi | Ada, S. ve Baysal, Z.N. (2009).Eğitim Yapıları ve yönetimleri açısından çeşitli ülkelere bir bakış. Ankara: Pegem Akademi. Bakioğlu, A. (2013). Karşılaştırmalı Eğitim Yönetimi: Pisa’da başarılı ülkelerin eğitim sistemleri. Ankara: Nobel Yayıncılık. |
| 9 | İzlanda, Norveç, İsviçre (Gelişmişlik Endeksi İlk 3 Ülke) ile Orta Afrika Cumhuriyeti, Somali, Güney Sudan (Gelişmişlik Endeksi Son 3 Ülke) ve Türkiye'de Lise Eğitim Sistemi | Ada, S. ve Baysal, Z. N. (2009). Eğitim yapıları ve yönetimleri açısından çeşitli ülkelere bir bakış. Ankara: Pegem Akademi. |
| 10 | İzlanda, Norveç, İsviçre (Gelişmişlik Endeksi İlk 3 Ülke) ile Orta Afrika Cumhuriyeti, Somali, Güney Sudan (Gelişmişlik Endeksi Son 3 Ülke) ve Türkiye'de Yüksek Öğretim Eğitim Sistemi | Ada, S. ve Baysal,Z. N. (2009). Eğitim yapıları ve yönetimleri açısından çeşitli ülkelere bir bakış. Ankara: Pegem Akademi |
| 11 | İzlanda, Norveç, İsviçre (Gelişmişlik Endeksi İlk 3 Ülke) ile Orta Afrika Cumhuriyeti, Somali, Güney Sudan (Gelişmişlik Endeksi Son 3 Ülke) ve Türkiye'de Mesleki Eğitim Eğitim Sistemi | Ada, S. ve Baysal, Z. N. (2009). Eğitim yapıları ve yönetimleri açısından çeşitli ülkelere bir bakış. Ankara: Pegem |
| 12 | İzlanda, Norveç, İsviçre (Gelişmişlik Endeksi İlk 3 Ülke) ile Orta Afrika Cumhuriyeti, Somali, Güney Sudan (Gelişmişlik Endeksi Son 3 Ülke) ve Türkiye'de Yaşam Boyu Öğrenme | Ada, S. ve Baysal, Z. N. (2009). Eğitim yapıları ve yönetimleri açısından çeşitli ülkelere bir bakış. Ankara: Pegem Akademi. |
| 13 | İzlanda, Norveç, İsviçre (Gelişmişlik Endeksi İlk 3 Ülke) ile Orta Afrika Cumhuriyeti, Somali, Güney Sudan (Gelişmişlik Endeksi Son 3 Ülke) ve Türkiye'de Öğretmen Yetiştirme | Ada, S. ve Baysal, Z. N. (2009). Eğitim yapıları ve yönetimleri açısından çeşitli ülkelere bir bakış. Ankara: Pegem Akademi. |
| 14 | Dönem İçi Değerlendirme | Ada, S. ve Baysal, Z. N. (2009). Eğitim yapıları ve yönetimleri açısından çeşitli ülkelere bir bakış. Ankara: Pegem Akademi. |