| 1 | 1.Dersin Tanıtımı ve Dönem Boyunca Yapılacakların Belirlenmesi. | |
| 2 | 2.Geçmişten Günümüze DEHB’nin Özel Eğitimde Yeri ve Önemi | 1,2,3,4,5,6. |
| 3 | 3. Dikkat ve Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu | 1,2,3,4,5,6. |
| 4 | 4. Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Tanılama ve Değerlendirme -Tanı kriterleri | 1,2,3,4,5,6. |
| 5 | 5.Yaşam boyu DEHB: Erken Çocukluktan Yetişkinliğe | 1,2,3,4,5. |
| 6 | 6.DEHB’de Birlikte Görülen Psikiyatrik Problemler | 1,2,3,4,5,6. |
| 7 | 7.DEHB ve Davranış Yönetimi | 1,2,3,4,5,6. |
| 8 | 8.DEHB ve Sınıf Yönetimi | 1,2,3,4,5,6. |
| 9 | 9.Özel Gereksinimli Öğrenciler ve DEHB | 1,2,3,4,5,6. |
| 10 | 10.DEHB'de Öğretimsel Düzenlemeler ve Bireysel Eğitim Programları | 1,2,3,4,5,6. |
| 11 | 11.DEHB Disiplinler Arası işbirliği ve İşbirliğinde Yer Alan Paydaşlar | 1,2,3,4,5,6. |
| 12 | 12.Öğretmenler İçin Öneriler | 1,2,3,4,5,6. |
| 13 | 13.Aileler İçin Öneriler | 1,2,3,4,5,6. |
| 14 | 14.Etkinlik Örnekleri. | 1,2,3,4,5,6. |
 | Loading… |
   |