| 1 | Ruh sağlığına ilişkin kavramları tartışabilmeli |
| 2 | Koruyucu ruh sağlığı felsefesini tartışabilmeli |
| 3 | I., II., III. düzey sağlık hizmetlerinde ebenin görev ve rollerini tanımlamalı |
| 4 | Koruyucu ruh sağlığı hizmetlerinde birey, aile ve toplum arasındaki ilişkiyi tartışabilmeli |
| 5 | İnsan hayatının evreleri, büyüme-gelişme, gebelik ve doğum gibi krize neden olabilecek dönem özelliklerine ilişkin bilgisini uygulamaya aktarabilmeli |
| 6 | Grup ilişkileri ve grup dinamiği bilgisini uygulama alanına aktarabilmeli |
| 7 | İkincil önlmede, hastalıkla ilgili kavram ve özellikleri tanımlayabilmeli |
| 8 | Hastalığın tedavisinde, hastanın tedaviye uyumunda, tedavi sürecinin uygulanmasında ve tedavinin hasta üzerindeki etkilerini izlemede rollerine ilişkin sorumluluk alabilmeli |
| 9 | Genel sağlık sistemi içinde KLP uygulamalarının ruh sağlığı üzerine etkisini tartışabilmeli |
| 10 | Genel sağlık sistemi içinde fiziksel sağlık sorunu olan hastayı ruh sağlığı açısından da değerlendirebilmeli |
| 11 | Hasta ile etkileşiminde yardım becerilerini uygulayabilmeli |
| 12 | Ruh sağlığını koruyucu, geliştirici, iyileştirici yöntem ve ilkeleri değişik durumlara uyarlayabilecek ve yeni tutumlar geliştirebilmeli |