1 | Geçici ve hassas tutuculu protezlerin sınıflandırılmasını ve endikasyonlarını öğretmek. |
2 | Preklinik ortamda uygun ölçü alma tekniklerini öğretmek. |
3 | Protez bileşenlerini (direkt/indirekt tutucu, bağlayıcı, kaide) tanıyıp işlevlerini anlamasını sağlamak. |
4 | Protez uyumu, stabilitesi ve hasta eğitimiyle ilgili temel ilkeleri öğretmek. |
5 | Bilimsel kaynakları değerlendirme ve yaşam boyu öğrenmeye açık bir yaklaşım geliştirmesini sağlamak. |
6 | Hareketli bölümlü protezlerin temel kavramlarını anlamasını sağlamak. |
7 | Diş dizimi ve oklüzal uyumlamayı yapabilme becerisi kazandırmak. |
8 | Öğrencinin model analizi ve giriş yolu belirleme becerisi geliştirmesi. |
9 | Paralelometre gibi cihazların kullanımını kavrama becerisi kazandırmak. |
10 | Komplikasyonların tanınması ve laboratuvar düzeyinde çözüm yolları geliştirme becerisi kazandırmak. |
11 | Biyomekanik prensiplerin protez planlamasına etkisini kavratmak. |
12 | İskelet altyapı ve kapanış ilişkisi provası sürecini öğretmek. |
13 | Destek dokuların değerlendirilmesinde biyolojik faktörlerin önemini kavratmak. |
14 | Ders süresince edindiği bilgileri analitik düşünerek uygulayabilme kapasitesi oluşturmak. |
15 | Kısmi dişsizlik durumlarını sınıflandırabilme yetkinliği kazandırmak. |