| 1 | Tanışma, Dersin Tanıtılması ve Derse Kısa Giriş | |
| 2 | Erken çocukluk döneminde fen ve matematiğin kuramsal temelleri ve günlük yaşamdaki önemi | |
| 3 | Fen ve matematik eğitiminde ilke ve standartlar | |
| 4 | Çocuklarda bilimsel ve matematiksel düşüncenin ve fen-matematiksel kavramların gelişimi | |
| 5 | Dünyada erken çocukluk dönemi çocukları için kullanılan alternatif fen ve matematik programları | |
| 6 | Fen eğitimi etkinliklerinin çocukların gelişimine etkisi | |
| 7 | Matematik eğitimi etkinliklerinin çocukların gelişimine etkisi | |
| 8 | Ara sınav | |
| 9 | Fen eğitimine yönelik öğrenme merkezleri ve materyallerinin niteliği | |
| 10 | Sorgulama temelli fen eğitimi yaklaşımı | |
| 11 | Fen ve matematik eğitiminde öğretmenin, ailenin ve toplumun rolü | |
| 12 | Okul öncesi fen ve matematik eğitiminde sınıf dışı öğrenme ortamları | |
| 13 | Fen ve matematik materyallerini inceleme ve fen-matematik eğitimi materyali geliştirme-Etkinlikle materyali bütünleştirme | |
| 14 | Okul öncesi eğitimde fen-matematik kavramlarını geliştirmek için etkinlik örnekleri | |
| 15 | Okul öncesi eğitimde fen-matematik kavramlarını geliştirmek için etkinlik örnekleri | |
| 16 | 16. Genel Sınav | |