| 1 | Temel İngilizce Gramer ve Zamanların işlenişi | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] [7] [8] |
| 2 | Temel İngilizce Gramer ve Zamanların biyoteknolojik metinler içinde analizi | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] [7] [8] |
| 3 | Temel bağlaçlar ve cümle kalıpları | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] [7] [8] |
| 4 | Direkt ve indirekt cümle kullanımları ve biyoteknolojik metinler içerisinde tarayabilme ve anlayabilme | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] [7] [8] |
| 5 | Biyolojik süreçleri ve özellikleri tanımlamak, biyoteknolojinin ne olduğu ile ilgili bir metini işlemek. | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] [7] [8] |
| 6 | Biyolojik objeler ve canlılar açısından uzaklıkların ve ölçümlerin ifade edilmesi ve bu konuyla bağlantılı tekstler üzerinde uygulama çalışmaları | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] [7] [8] |
| 7 | Kelime ve anlamaya yönelik quiz yapılması..Bitki ve hayvan sistemlerinin fonksiyonları, karşılaştırılması ve bunlarla ilgili yayınlar üzerinde uygulama çalışmalarının yapılması | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] [7] [8] |
| 8 | İngilizce biyolojik ve biyoteknolojik metinler üzerinde sebep-sonuç ilişkilerinin ifade edilmesi, basit yapılar ve bubların değişik yayınlar üzerinde örneklenmesi | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] [7] [8] |
| 9 | İngilizce metinler üzerinde organizmaların lokalizasyonunu, dağılışını ve çeşitliliğini etkileyen genel yapıların açıklanması ve değişik kaynaklar üzerinde çalışılması | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] [7] [8] |
| 10 | Biyoteknolojik ve temel fen bilimleri metinlerinde geçen kelimeleri anlayabilme, teksti okuyabilme, anlayabilme ve soru sormayı içeren quizlerin yapılması.Daha önceki materyaller ve tekstler üzerinde çalışmak. | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] [7] [8] |
| 11 | İngilizce metinler üzerinde sebep-sonuç ilişkilerinin ifade edilmesi, basit yapılar ve bubların değişik yayınlar üzerinde örneklenmesi | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] [7] [8] |
| 12 | İngilizce metinler üzerinden adaptasyonun tanımlanması, şekilleri, özel yolları ve adaptasyon tiplerinin ortaya konmasını ilginç gruplara ait yayınlar üzerinden göstermek | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] [7] [8] |
| 13 | İngilizce biyolojik metinler popüler olan tekstler üzerinde öğrenilen yapıları ve kalıpları çalışmak | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] [7] [8] |
| 14 | Dönem içine çalışılan İngilizce metinlerin tekrarlaması | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] [7] [8] |
| 15 | Basis English Grammer and Tenses. Mesleki İngilizce bilgisinin sürüdürlebilir kalkınma süreçlerinde önemini örneklerle ortaya koymak | |