| 1 | Temel Biyolojik-biyoteknolojik Konular üzerinde İngilizce okuma soru sorma uygulamaları | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] |
| 2 | Temel Biyolojik-biyoteknolojik Konular üzerinde İngilizce okuma soru sorma uygulamaları | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] |
| 3 | Farklı biyolojik ve bilimsel metinler üzerinde aktif-pasif uygulamalarını analiz etmek | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] |
| 4 | Öğrenilen kalıplarla basit İngilizce metin yazma denemeleri | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] |
| 5 | Farklı konuları içeren quiz uygulamaları | İşlenen metinler ve yeni metinler |
| 6 | Biyolojik-biyoteknolojik terimleri Türkçe-İngilizce eşleme çalışmaları, soru sorma alıştırmaları yapmak | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] |
| 7 | Sebep-sonuç ilşikleri ile ilgili bağlaçlarla uygulamalar | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] |
| 8 | Grafik ve tablo sunumları ve tartışma kalıplarının örnekleri. | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] |
| 9 | İstatistiksel verilerin yorumlanması ile ilgili yayınların incelenmesi | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] |
| 10 | Quiz uygulamalarının gerçekleştirilmesi | İşlenen metinler ve yeni metinler |
| 11 | Bireylerin İngilizce olarak kendilerini tanıtmaları ve özgeçmiş hazırlama örnekleri | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] |
| 12 | Materyal metot sunumu ile ilgili değişik biyolojk metinlerin incelenmesi | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] |
| 13 | Güncel bilimsel İngilizce metinleri okuyarak incelenen metot ve kalıpları ortaya koymak | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] |
| 14 | İngilizce olarak genel bir değerlendirme yapma ve tartışma gerçekleştirmek. | İşlenen metinler ve yeni metinler |