| 1 | Gereksinimlerin analiz edilmesi ve belirlenmesi, Birleşik Modelleme Dili (UML) ve ş akış diyagramı  öğrenebilme | 
			
				| 2 | Yazılım geliştirme modelleri öğrenme  Şelale (waterfall) modeli, Evrimsel geliştirme modeli, Artımlı geliştirme model ve spiral modellerini kavrayabilme | 
			
				| 3 | Genel yazılım mimarisi  Tek katmanlı mimariler ve Çok katmanlı mimarileri kullanabilme | 
			
				| 4 | UML standartlarında diyagramlarını kullanabilme | 
			
				| 5 | Genel tasarım, Detaylı tasarım yapabilme ve Diyagram kullanabilme | 
			
				| 6 | Programlama dili seçimi, Kodlama standartlarını belirleme, Veri tiplerini tanımlamak, Mimariye uygun proje yapısını oluşturma hakkında detaylı bilgiye sahip olabillme | 
			
				| 7 | Sunucu kullanıcı işlemlerini yapabilme | 
			
				| 8 | Program test metotlarını uygulayabilme | 
			
				| 9 | Canlı sistem performans izleyebilme |