| 1 | Özel gereksinimli çocukların gelişim özelliklerine ilişkin temel kavramlar | |
| 2 | Engele neden olan etmenler, Engel türleri (konuşma ve dil bozukluğu olan çocuklar) | |
| 3 | Engel türleri (işitme engelli çocuklar) | |
| 4 | Engel türleri (zihinsel engelli çocuklar) | |
| 5 | Engel türleri (ortopedik engelli çocuklar) | |
| 6 | Engel türleri (görme engelli çocuklar) | |
| 7 | Engel türleri (öğrenme güçlüğü olan çocuklar) | |
| 8 | Ara sınav | |
| 9 | Engel türleri (uyum güçlüğü gösteren çocuklar) | |
| 10 | Engel türleri (üstün zekâlı ve üstün yetenekli çocuklar) | |
| 11 | Özel eğitim gerektiren çocuklar ve özel eğitime giriş | |
| 12 | Engelli çocukları tanıma ve değerlendirme | |
| 13 | Özel eğitime ve özel eğitim kurumlarına ilişkin amaçları, ilke ve uygulamaları | |
| 14 | Kaynaştırma uygulamaları ve uygulamaların tartışılması | |