Kesin Kayıt İçin Gerekli Belgeler:
1. Kesin Kayıt Formu
2. Diploma ya da mezuniyet belgesinin yeminli tercümanlar tarafından Türkçeye tercüme edilmiş onaylı örneğiyle birlikte belgenin aslı,
3. Not durum belgesinin yeminli tercümanlar tarafından Türkçeye tercüme edilmiş onaylı örneğiyle birlikte belgenin aslı,
4. Pasaportun onaylı sureti,
5. Altı adet fotoğraf (son altı ay içinde çekilmiş).
6. Öğrenim ücretinin ödendiğine dair belge, (Üniversitemiz Yönetim Kurulunun 31/05/2024 tarihli ve 2024/15-177 sayılı Kararı’na istinaden öğrenim ücreti 6560 TL dir. Öğrenim ücreti, T.C. Ziraat Bankası Niğde Şubesinin “TR18 0001 0002 1437 9742 8650 24” IBAN nolu hesabına yatırılacaktır.
7. TÖMER’den alınan Türkçe bildiğinize dair “C düzeyinde” belge (varsa).
- Öğrencilerin kesin kayıt işlemlerini 23 Eylül – 27 Eylül 2024 tarihleri arasında tamamlamaları gerekmektedir.
- Adayların mezun oldukları kurumların Yükseköğretim Kurulu tarafından tanınması gerekmektedir. Yükseköğretim Kurulu tarafından tanınmayan bir kurumdan mezun olan öğrencinin, kayıt yaptırmış olsa dahi ilgili enstitü ile ilişiği kesilir.
Required Documents For Registration:
- Final registration form,
- Original copy of the diploma or graduation document, together with a certified copy translated into Turkish by sworn translators,
- Original copy of the transcript, together with the certified copy translated into Turkish by sworn translators,
- Certified passport,
- Six photographs taken in the last six months,
- Document proving that the tuition fee has been paid, (According to the Decision of our University's Board of Directors dated 31/05/2024 and numbered 2024/15-177, the tuition fee is 6560 TL. The tuition fee is paid by T.R. Ziraat Bank Niğde Branch “TR18 0001 0002 1437 9742 8650 It will be deposited into your account number 24” IBAN.
- “C level” test score document received from TÖMER indicating your fluency inTurkish language (if any).
- Students should complete their final registration process between 23 September- 27 September, 2024
- Institutions where the candidates have graduated must be recognized by the Council of Higher Education. Students who have graduated from the institution that is not recognized by the Council of Higher Education will be dismissed from the related institute even if they have registered.